Ranking CSR

Coca-Cola HBC Polska w czołówce Rankingu Odpowiedzialnych Firm 2014

VIII Ranking   

Coca-Cola HBC Polska sp. z o.o. zajęła 10. miejsce w VIII edycji Rankingu Odpowiedzialnych Firm spośród 62. ocenianych spółek działających na polskim rynku. Spółka awansowała z ubiegłorocznego 24. miejsca. Równie wysoką pozycję – 5. miejsce – uzyskała w klasyfikacji branżowej.

Jak co roku w rankingu, publikowanym od 2007 roku przez Dziennik Gazetę Prawną, wzięły udział firmy, które w swojej działalności kierują się wysokimi standardami i dbałością o rozwiązania z zakresu społecznej odpowiedzialności (CSR). Coca-Cola HBC Polska – jako przykład marki, która inspiruje otoczenie – nieprzerwanie od siedmiu lat pojawia się wśród liderów zestawienia.

Ankieta, na podstawie której sporządzany jest Ranking Odpowiedzialnych Firm, składa się z sześćdziesięciu pytań dotyczących pięciu kluczowych obszarów CSR tj.: odpowiedzialne przywództwo, komunikacja z interesariuszami, zaangażowanie społeczne, odpowiedzialne zarządzanie oraz innowacyjność społeczna. Każdy z nich premiowany jest odpowiednią ilością punktów, których ogółem można zdobyć 600. W tym roku Coca-Cola HBC Polska uzyskała łącznie 527 punktów.



 

Linki