Piłkarskie święto UEFA EURO 2016TM coraz bliżej, emocje sięgają zenitu. Oczekiwania wobec tej wielkiej imprezy rosną z dnia na dzień. Dlatego Coca-Colaprzygotowała specjalną promocję, dzięki której każdy będzie miał szansę znaleźć się w samym centrum tego najważniejszego wydarzenia piłkarskiego roku.

 Coca-Cola jest tam, gdzie sportowe emocje. Będąc oficjalnym sponsorem Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2016TM chcemy wraz z Polakami przeżywać to święto futbolu, a także inspirować do aktywnego stylu życia. Wierzymy, że tego lata cała Polska będzie śledzić piłkarskie zmagania, a Coca-Colachce być nieodłącznym elementem tego święta sportu – mówi Wojciech Dubasiewicz, kierownik marki Coca-Cola w Coca-Cola Poland Services.

Zobacz futbolowe święto na żywo

Każdy, kto kupi butelkę Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Fanty lub Sprite, znajdzie na nakrętce specjalny kod (dotyczy opakowań PET 500 ml, 1 l, 1,5 l, 1,75 l, 2,0 l i 2,25 l). Od 18 kwietnia do 15 maja kody będzie można rejestrować na stroniewww.promocjapilkarska.coke.pl. Od poniedziałku do piątku, będzie można wygrać bilety na UEFA EURO 2016TM. Kody można także wymieniać na piłki z podpisem Roberta Lewandowskiego. Szczegóły na temat promocji znajdują się na stroniewww.promocjapilkarska.coke.pl oraz na Facebooku pod adresemwww.facebook.com/cocacolapoland

Pakiety „Ultimate Access” w sieci sklepów Biedronka Coca-Cola, wraz z siecią sklepów Biedronka, oferuje również trzy ekskluzywne dwuosobowe pakiety VIP. Będą one uprawniały nie tylko do obejrzenia meczu UEFA EURO 2016TM z Irlandią Północną i Ukrainą, ale także do zobaczenia kulis tych wydarzeń. Zwycięzcy tej promocji będą mogli uczestniczyć w konferencji prasowej, oraz obejrzeć szatnie zawodników. Tylko dzięki Coca-Cola będzie można przeżyć to wyjątkowe doświadczenie i znaleźć się w samym centrum najważniejszego piłkarskiego wydarzenia roku. Szczegóły promocji można znaleźć na stroniehttps://www.vipbilety.pl/

Nie tylko piłkarze będą reprezentować Polskę na UEFA EURO 2016TM

Wyjątkową piłkarską przygodę przeżyją również młodzi kibice, którzy na oczach tysięcy kibiców zgormadzonych na paryskim Stade de France oraz milionów telewidzów wniosą na murawę przed meczem Polska-Niemcy polską flagę. Coca-Colawraz z radiem RMF organizuje konkurs, aby wyłonić ośmioro zwycięzców. Konkurs rusza 4 kwietnia i potrwa dwa tygodnie. Szczegółowe informacje będzie można usłyszeć na antenie RMF lub sprawdzić pod adresem www.rmf.fm/f/coca-cola.html.

Piłkarskie emocje z limitowaną butelką 0,5 l

Z okazji zbliżających się finałów Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2016™ na rynku pojawiła się również specjalna butelka Coca-Cola 500 ml. Dzięki specjalnym tłoczeniom na opakowaniu przypomina ona piłkę. Znalazło się na niej także oznakowanie UEFA EURO 2016™. Co najważniejsze dla wszystkich fanów futbolu to fakt, że butelka jest sygnowana podpisem Roberta Lewandowskiego.

Dodatkowo na rynku ukazały się specjalne piłkarskie kolekcje puszek Coca-Cola 200 i 330 ml.

Coca-Cola Cup inspiracją dla aktywnego stylu życia

UEFA EURO 2016TM to kulminacja piłkarskich emocji lata 2016. Ale prawdziwa piłkarska pasja zaczyna się na skwerach, podwórkach i lokalnych boiskach. Już od marca pełną parą trwają rozgrywki Coca-Cola Cup, najstarszego i jednego z największych turniejów piłkarskich dla młodzieży w Polsce. Każdego roku angażuje on dziesiątki tysięcy dziewcząt i chłopców. To właśnie tu swoją wielką piłkarską przygodę zaczęło wielu dzisiejszych reprezentantów Polski, z Robertem Lewandowskim na czele. Jest on także ambasadorem Coca-Cola Cup i jedną z największych gwiazd futbolu na świecie. Jego następcy rywalizują właśnie o szansę występu w wielkim finale Coca-Cola Cup w Gdańsku 11 czerwca. Finał połączony będzie z otwarciem Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2016TM. Nagrodą główną turnieju jest wyjazd na UEFA EURO 2016TM do Francji na mecz grupowy biało-czerwonych przeciwko Ukrainie.

Turniejowi Coca-Cola Cup oraz promocjom związanym z UEFA EURO 2016™ towarzyszyć będzie kampania mediowa, a także silne wsparcie w mediach społecznościach oraz w punktach sprzedaży.

Za strategię, planowanie i zakup mediów online i offline odpowiada dom mediowy MediaCom, za kreację mediów i dużych formatów - McCann WorldGroup, za przygotowanie materiałów BTL - agencja Fortis, za kreację i obsługę w social media - agencja SMG Next, za obsługę Obsługa PR – Havas Sports & Entertaiment.

Więcej informacji można znaleźć na stronie www.coca-cola.pl oraz nawww.facebook.com/cocacolapoland. Więcej informacji na temat Coca-Cola Cup można znaleźć na stronie www.cocacolacup.pl oraz na oficjalnym profilu na Facebooku www.facebook.com/cocacolacuppolska.