Proces rekrutacji

Proces rekrutacji do Coca-Cola HBC Polska w odpowiedzi na ogłoszenie przebiega następująco:
  1. Rejestracja w naszej internetowej bazie kandydatów pod adresem www.coca-colahellenic.pl/careers. W publikowanych ogłoszeniach prosimy Cię o odwiedzenie powyższego adresu i pozostawienie swojej aplikacji on-line. W trakcie procesu aplikacji należy wypełnić formularz aplikacyjny oraz załączyć dokumenty (CV i list motywacyjny). Jeśli nie ma aktualnie otwartej rekrutacji na interesującą Cię pozycję, możesz złożyć tzw. spontaniczną aplikację, zaznaczając swoje preferencje względem stanowiska i lokalizacji. Rejestracja w systemie to jedyny sposób złożenia aplikacji do Coca-Cola HBC Polska!

  2. Ocena aplikacji pod kątem stanowiska. Osoby odpowiedzialne za rekrutację sprawdzają, czy Twoja kandydatura odpowiada profilowi wybranego stanowiska. Aplikacje osób spełniających wymagania na danym stanowisku przesyłane są do osoby, która poszukuje pracownika do swojego działu.

  3. Spotkania rekrutacyjne. Wybrane osoby zapraszane są następnie do udziału w kolejnym etapie, którym najczęściej jest rozmowa rekrutacyjna oparta o kompetencje. Jest to czas, kiedy chcemy poznać Cię lepiej: pogłębić wiedzę o Twoim doświadczeniu, motywacji, celach zawodowych, ale także moment dla Ciebie, aby dowiedzieć się więcej na temat firmy oraz proponowanego stanowiska. W zależności od poziomu stanowiska, na które aplikujesz, ilość spotkań w procesie może być różna.

  4. Testy i Centrum Oceny. Zdarza się, że elementem procesu rekrutacyjnego w Coca-Cola HBC Polska są testy umiejętności i predyspozycji osobowościowych oraz Centrum Oceny - Assessment Centre (AC). Podczas AC, kandydaci oceniani są pracując w grupie, realizując zadania wymagające różnych, w zależności od stanowiska, umiejętności i wiedzy. Jest to metoda często stosowana podczas rekrutacji na stanowiska kierownicze. Jeśli starasz się o zatrudnienie na stanowisku Młodszego Specjalisty ds. Rozwoju Rynku kolejnym etapem rekrutacji może być wizyta na rynku. Będziesz miał/-a okazję spędzić kilka godzin ze swoim potencjalnym przełożonym i kolegą z zespołu odwiedzając punkty naszych klientów. Zobaczysz „na żywo”, na czym polegają obowiązki Młodszego Specjalisty ds. Rozwoju Rynku i sprawdzisz czy to jest to, czym chciałbyś się zajmować.

  5. Wybór kandydata i złożenie oferty pracy. Po podjęciu decyzji o wyborze konkretnej osoby, bezpośredni przełożony składa kandydatowi ofertę zatrudnienia. Jeśli zaproponowane warunki zostaną zaakceptowane przez obie strony, nowa osoba dołącza do naszego zespołu. Każdy nowo przyjęty pracownik bierze udział w procesie wdrożenia, podczas którego poznaje firmę, jej działy, zakres swoich obowiązków i przede wszystkim ludzi, z którymi będzie współpracować. Mamy nadzieję, że i Ty wkrótce do nas dołączysz!

 

Linki