2011

produkt roku

Jesteśmy doceniani na rynku

Po raz szósty z rzędu Coca-Cola została wybrana przez detalistów Towarem Roku w kategorii napojów gazowanych, czyli produktem, który w 2011 r. przyniósł detalistom największy dochód.

Badanie na zlecenie magazynu Detal Dzisiaj zostało przeprowadzone wśród detalistów w listopadzie i grudniu 2011 r. przez firmę Millward Bron SMG/KRC.
Przebojowy produkt

Cappy Całe Jabłko Przebojowym Produktem 2011

Cappy Całe Jabłko otrzymało tytuł Przebojowego Produktu 2011 w kategorii Innowacyjny Produkt Spożywczy. Prestiżowy konkurs PRZEBOJE FMCG zorganizowany został już po raz siódmy przez magazyn branżowy „Życie Handlowe” jako kontynuacja wcześniejszych Oscarów FMCG. W 30 kategoriach konkursowych udział wzięło blisko 300 produktów zgłoszonych przez ponad 120 producentów oraz dystrybutorów. W pierwszym etapie 10-osobowe jury, do którego zaproszono prezesów oraz dyrektorów działów zakupów największych sieci handlowych w Polsce, oceniło produkty wg ściśle określonych kryteriów. Do drugiego etapu nominowano 111 z nich. W drugim etapie detaliści z całego kraju mieli możliwość oddania głosów na www.portalFMCG.pl i wybraniu tych, które pozwoliły zarobić im najwięcej.
Złoty paragon 2011

Złoty Paragon 2011 dla Cappy Całe Jabłko i Burn Tropical

Cappy Całe Jabłko w kategorii soki, nektary, syropy i napoje niegazowane oraz Burn Tropical w kategorii napoje energetyczne, izotoniczne, funkcjonalne, zostały wyróżnione w konkursie „Złoty Paragon 2011 – Nagroda Kupców Polskich”, które to wyróżnienia w specjalnym głosowaniu przyznali czytelnicy miesięcznika branżowego HURT I DETAL.
Była to pierwsza edycja corocznego konkursu, którego celem był wybór najlepszych produktów w branży FMCG. Zaprezentowano te produkty i usługi, które w sposób szczególny wpłynęły w ubiegłym roku na rozwój handlu detalicznego w Polsce i nagrodzono te, które według detalistów wyróżniały się największą konkurencyjnością na rynku.


 

Linki