2010

Towar Roku 2010

Jesteśmy doceniani na rynku

Po raz piąty z rzędu Coca-Cola została wybrana przez detalistów Towarem Roku w kategorii napojów gazowanych, czyli produktem, który w 2010 r. przyniósł detalistom największy dochód.

Badanie na zlecenie magazynu Detal Dzisiaj zostało przeprowadzone wśród detalistów w grudniu 2010 r. przez firmę ARC Rynek i Opinia.
Perły Rynku

Perły Rynku FMCG 2010

Cappy Cała Pomarańcza, MultiVita z ujęcia Kropla Minerałów i Burn w butelce 0,5l PET zajęły 3. miejsca w plebiscycie "Perły Rynku FMCG 2010" w swoich kategoriach: odpowiednio soki, nektary i napoje, wody i napoje energetyczne.

Perły Rynku FMCG 2010 to konkurs branżowy w Polsce, wyłaniający najlepsze nowości wprowadzone na rynek w 2009 roku. Do tegorocznej edycji producenci zgłosili blisko 300 produktów aż w 55 kategoriach. Co ważne, to detaliści głosowali w plebiscycie i wskazali rynkowe „Perły”. Czytelnicy „Wiadomości Handlowych” nominowali swoje typy za pośrednictwem specjalnej ankiety. Do instytutu GfK Polonia, sprawującego nadzór nad konkursem, spłynęło ich ponad 1500.

Powerade i Burn

Powerade i Burn – studenckie marki

Powerade w kategorii Studencka AKTYWNOŚĆ i Burn w kategorii SPEED – zwyciężyły w ramach 10. edycji prestiżowego konkursu Studencki Produkt Roku.

Studencki Produkt Roku ® to jedyny plebiscyt na rynku mediów studenckich, organizowany od 2000 roku, przez Platformę Mediową Point Group – wydawcę magazynu DLACZEGO i portalu dlaczego.com.pl . Ideą plebiscytu jest promowanie produktów, usług i marek kierowanych do młodych ludzi. Studenci sami przyznają statuetki swoim ulubionym markom, wyrażając w ten sposób uznanie dla nich.

Produkt roku 2010

MultiVita z ujęcia Kropla Minerałów Produktem Roku 2010!

Woda mineralna MultiVita z ujęcia Kropla Minerałów otrzymała zaszczytny tytuł "Produkt Roku 2010" w plebiscycie, w którym konsumenci wybierali najlepsze nowości, jakie pojawiły się na rynku FMCG w ubiegłym roku.

Produkt Roku – Wybór Konsumentów jest znanym programem marketingowym, wprowadzonym w Polsce 6 lat temu przez firmę Produkt Roku Polska. "Produkt Roku" to gwarancja jakości i świetna rekomendacja.

Cappy Lemon&Nada

Cappy Lemon&Nada otrzymał prestiżową nagrodę w prestiżowym konkursie Przeboje FMCG 2010, organizowanym przez Życie Handlowe, jeden z najważniejszych tytułów branżowych.

W pierwszym etapie jury, do którego zaproszono prezesów oraz dyrektorów działów zakupów największych sieci handlowych w Polsce, oceniło produkty wg ściśle określonych kryteriów. W drugim etapie detaliści z całego kraju mieli możliwość oddania głosów na www.portalFMCG.pl i wybraniu tych, które pozwoliły zarobić im najwięcej.